همواره از یک سو شنیدهایم خودروسازان صدای مشتریان را نمیشنوند یا رفتاری در خور شأن و منزلت با مشتریان انجام نمیدهند. گویی اصلا خواست مشتری چیزی است و تولیدات خودروسازان چیزی دیگر؛ اما از دیگر سو هم خودروسازان همیشه بر اهمیت مشتری تأکید کردهاند؛ برای نمونه هاشم یکهزارع، مدیرعامل ایرانخودرو همواره رضایت مشتری را محور اصلی تمام برنامههای این شرکت عنوان کرده است و مهدی جمالی، مدیرعامل گروه سایپا هم گفته که سیاست اصلی سایپا، رضایت کامل مشتریان خواهد بود.
[1395/07/18 13:00]
چرا علیرغم اینکه سازمان در برآوردهسازی خواستهای مشتریان سنگ تمام میگذارد و تمامی نیازهای بالقوه و بالفعل مشتریان را برآورده میکند اما همیشه یک جای کار میلنگد و مشتریان سازمانمان از دست ما ناراضی هستند؟
[1392/08/04 7:00]